Wchodzisz do lokalu. Tutejsi nie zwracają na ciebie uwagi i toczą swoje rozmowy lub kłótnie. Nie widząc żadnej znajomej twarzy podchodzisz do szynkwasu i pytasz się karczmarza o informacje. Mężczyzna odpowiada z niechęcią i nie dość wyczerpująco, ale po małej groźbie z twojej strony mówi więcej. Po zakończeniu rozmowy siadasz, żeby odpocząć po podróży. Karczma jest jasna, ciepła i przyjazna. Miła odmiana po stresie podróży. Może zatrzymasz się na parę dni?
Zadania:
- Straż Miejska zapłaci dużo za zabicie 2 cmentarów i 3 ghuli na cmentarzu.
- Alchemik Kerin potrzebuje 3 kamieni dusz. Nagroda 500 orenów.
- Nerd Fertych poszukuje wiedźmina lub maga co klątwę z domu mu zdejmie. Nagroda do ustalenia.
Trunki:
Jedzenie:
Offline